W tej opcji należy wybrać strategię swojej kampanii reklamowej AdWords. Wybór jest ściśle zależny od tego jaki dokładnie cel przed sobą stawiasz np. maksymalna ilość kliknięć lub zachowanie określonej pozycji w wyszukiwarce Google. Każdy rodzaj elastycznej strategii ustalania stawek został zaprojektowany tak, aby pomóc Ci osiągnąć konkretny cel dla swojego biznesu.
-12-
Maksymalna ilość kliknięć - strategia za pomocą której system automatycznie kontroluje ilość kliknięć, aby użytkownik uzyskał maksymalną ilość możliwych kliknięć na swoje ogłoszenie reklamowe w ramach ukazanego budżetu. W tej strategii można wybrać dowolny lub rekomendowany przez system budżet, a co za tym idzie w krótkim czasie kilkakrotnie zwiększyć docelowy i jakościowy ruch na swojej stronie internetowej.
-13-
Utrzymywanie pozycji - jest to najprostsza metoda aby utrzymywać swoją reklamę na wybranej (płatnej) pozycji w wynikach wyszukiwania: zawsze pierwsze miejsce lub jakakolwiek inna pozycja na pierwszej stronie. System będzie automatycznie zarządzał stawkami aby utrzymać Twoją reklamę na ustawionej pozycji. Wybierz strategie “Utrzymywanie pozycji” jeśli chcesz pokazywać swoją reklamę na wybranej pozycji. Zaoszczędź swój czas i budżet. Nie musisz już zarządzać poszczególnymi stawkami aby utrzymać określoną pozycję!
-14-
-13-
14.8.
14.9.
15.
15.1.
16.
16.1.
16.2.
16.3.
16.4.
16.5.
16.6.
16.7.
16.8.
16.9.
16.10.
17.
17.1.
18.
18.1.
18.2.
18.3.
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok