Możesz poprawić wyniki swojej kampanii w AdWords dodając do kampanii rozszerzenia. Rozszerzenia niosą dodatkowe informacje, które zachęcają użytkowników do kliknięcia właśnie w Twoje ogłoszenie i skorzystania z Twojej oferty. Dzięki temu zwiększają one współczynnik klikalności reklamy o kilka punktów procentowych, w ten sposób zyskujesz nowych klientów.
-15-
Aby dodać rozszerzenia do wybranej kampanii przejdź do kroku 2 i kliknij w rozszerzenia objaśnień. Dodaj od 2 do 6 objaśnień wybierając gotowe szablony (nasze propozycje) lub tworząc własne teksty. Objaśnienia mogą zwiększyć efektywność reklam tekstowych poprzez promocję unikalnej oferty takiej jak np. 24-godzinna obsługa klienta.
-16-
14.9.
15.
15.1.
16.
16.1.
16.2.
16.3.
16.4.
16.5.
16.6.
16.7.
16.8.
16.9.
16.10.
17.
17.1.
18.
18.1.
18.2.
18.3.
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok