Tu system automatycznie znajduje słowa kluczowe konkurencji, które użytkownik może od razu dodać do swojego projektu.
Oprócz tego w każdej opcji można zobaczyć wskaźnik Prognozowana miesięczna ilość wejść, Średnia stawka, Konkurencja dla wybranych słów kluczowych.
Prognozowana miesięczna ilość wejść
Wartość jest prognozowana na podstawie średniej liczby wyszukiwań danego słowa kluczowego i jego bliskich odmian na podstawie wybranego zakresu dat i ustawień kierowania. Domyślnie wyświetlamy średnią liczbę wyszukiwań z okresu 12 miesięcy.
Średnia stawka
Jest wyliczana na podstawie kosztu kliknięcia (CPC), jaki reklamodawcy płacą za to słowo kluczowe, tę lokalizację i wybrane przez użytkownika ustawienia sieci wyszukiwania. Jest to wartość prognozowana, więc rzeczywisty koszt kliknięcia może się zmieniać.
Konkurencja
Jest to liczba reklamodawców, którzy wyświetlają reklamy dla danego słowa kluczowego, w stosunku do łącznej liczby słów kluczowych w Google. Te dane zależą od wybranych ustawień kierowania na lokalizację i sieć wyszukiwania. W kolumnie „Konkurencja” możesz sprawdzić, czy z danym słowem kluczowym wiąże się niski, średni lub wysoki poziom konkurencji.
-21-
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok