Automatycznie zaproponujemy najlepsze ustawienia kampanii dla wskazanej witryny oraz regionu, czyli wg jakiego klucza skrypty Facebook będą wyszukiwać dla nas użytkowników do wyświetlenia reklamy.
LOKALIZACJA I JĘZYK
Wybierz w jakiej lokalizacji chcesz aby Twoje reklamy się wyświetlały.
Wybierz język. UWAGA! Język odbiorcy reklamy, a nie język treści reklamy.
DEMOGRAFIA
Wybierz, płeć oraz wiek odbiorców, którym chcesz wyświetlać swoje reklamy. Warto stworzyć kilka kampanii jak najbardziej dostosowanych do płci i wieku danej grupy klientów.
SZCZEGÓŁOWE USTAWIENIA CELU
Dodaj dane demograficzne, zainteresowania lub zachowania.
Wydarzenie z życia
Wpisz wydarzenie z życia. Zwłaszcza dane dotyczące ślubu, zaręczyn, nowych związków, urodzin oraz rocznic zaistniałych w ciągu ostatnich 30 dni.
Zainteresowania
Wybierz dział zainteresowań swoich klientów. Im węższy dział, tym lepszy targeting reklamy.
Lepiej stworzyć kilka/kilkanaście kampanii reklamowych z małym budżetem skierowanych do bardzo wąskich, pojedynczych działów niż jedną ogromną kampanię skierowaną do kilkunastu podkategorii.
Zachowania
Wybierz zachowania swoich klientów aby Twoja reklama była jeszcze bardziej trafna.
URZĄDZENIA I MIEJSCA DOCELOWE
Typ urządzenia
Wybierz typ urządzenia na którym chcesz wyświetlać swoje reklamy. Twoja reklama będzie się wyświetlać odbiorcom, którzy zalogowali się na komputerze lub urządzeniu przenośnym (telefon, tablet) lub na obydwu urządzeniach.
Pozycja
Wybierz gdzie ma się wyświetlać Twoja reklama na stronie Facebooka.
1. Kanał Facebooka - reklamy będą się wyświetlać na Facebooku zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i desktop (komputerach).
2. Prawa kolumna Facebooka - reklamy będą się wyświetlać w prawej kolumnie Facebooka tylko na desktop (komputerach).
ILOŚĆ ODBIORCÓW
Na każdym etapie wprowadzania ustawień kampanii reklamowej na Facebooku widzisz ilość odbiorców do których możesz dotrzeć po uruchomieniu kampanii.
Dodatkowo możesz zapisać zdefiniowaną grupę odbiorców poprzez przycisk ZAPISZ ODBIORCÓW.
Następnie wystarczy kliknąć przycisk Pobierz zapisanych odbiorców.
Po dokonaniu ustawień kliknij przycisk DALEJ.
16.
16.1.
16.2.
16.3.
16.4.
16.5.
16.6.
16.7.
16.8.
16.9.
16.10.
17.
17.1.
18.
18.1.
18.2.
18.3.
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok