Zadaj pytanie on-line SeoPilot - system automatyzujący procesy pozycjonowania
Home > Instrukcje > 

1.
1.1.
1.2.
2.
2.1.
3.
3.1.
4.
4.1.
4.2.
5.
5.1.
6.
6.1.
7.
7.1.
8.
8.1.
9.
9.1.
10.
10.1.
10.2.
10.3.
11.
11.1.
12.
12.1.
12.2.
13.
13.1.
13.2.
13.3.
14.
14.1.
14.2.
14.3.
14.4.
14.5.
14.6.
14.7.
14.8.
14.9.
15.
15.1.
16.
16.1.
16.2.
16.3.
16.4.
16.5.
16.6.
16.7.
16.8.
16.9.
16.10.
17.
17.1.
18.
18.1.
18.2.
18.3.
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
W każdej chwili możesz też pobrać Raport swojej kampanii. Tak zwane Szybkie Raporty są dostępne od ręki. Wystarczy zdecydować czy interesuje nas:
1. Wczoraj
2. Dziś
3. Ostatni tydzień
4. Ostatni miesiąc



Możemy wybrać Nazwę Kampanii, Okres raportu oraz uwzględnić Usunięte Kampanie. Raporty możemy wyświetlać korzystając z opcji grupowania po dniach, tygodniach i miesiącach. Raporty możemy pobierać i drukować w każdej chwili.
Także w raportach finansowych możemy zobaczyć za dowolnie wybrany okres wydatki, ilość kliknięć, odsłon, CTR ( z ang. click-through rate - współczynnik klikalności wskaźnik klikalności w reklamę w Internecie, oznacza procentowy stosunek liczby kliknięć w reklamę do liczby jej wyświetleń, CTR może być stosowany dla dowolnego hiperłącza dla którego prowadzony jest wykaz liczby wyświetleń i ilości kliknięć, często też, za pomocą wskaźnika CTR sprawdza się efektywność prowadzonej kampanii) i CPC ( z ang. Cost-Per-Click- cena za kliknięcie, koszt jaki ponosi reklamodawca za kliknięcie w reklamę i przejście na jego witrynę.





29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.