Po dodaniu listy fraz kluczowych, System automatycznie dobiera Tekst linków, Tekst zakotwiczony, a także najbardziej optymalną stronę dla pozycjonowania (oprócz fraz, które zostały już dodane z adresem strony). Ponadto określana jest konkurencyjność słowa kluczowego
Po kliknięciu na koło zębate w kolumnie czynność, z prawej strony obok nazwy Projektu możesz edytować podstronę, która została przyporządkowana do frazy kluczowej. W trybie automatycznym możesz także zmienić konkurencyjność frazy (co wpływa na sposób zakupu linków i budżet frazy).
Po dodaniu fraz kluczowych, System automatycznie wygeneruje do 20 tekstów linków, które następnie mogą być dowolnie modyfikowane. Rzadko zdarza się, że w danej kolumnie wyświetla się zero. W takim przypadku teksty linków należy wprowadzić ręcznie.
Prosimy pamiętać, że System generuje treść linków automatycznie i niekiedy mogą one nie do końca odpowiadać zawartości strony. Z tego powodu zalecamy za każdym razem sprawdzać treść wygenerowanych tekstów okołolinkowych oraz tekstów zakotwiczonia przed uruchomieniem frazy kluczowej.
Aby edytować Tekst linków i Tekst zakotwiczony, należy kliknąć na cyfrę w kolumnie Tekst linków. Możesz zostawić jeden wariant Tekstu linku i Tekstu zakotwiczonego bądź wybrać kilka. Aby usunąć Tekst linku bądź Tekst zakotwiczony, który Ci nie odpowiada, kliknij na ikonkę Usuń, aby edytować - na ikonkę Edytuj. Aby zachować zmiany wprowadzone podczas edycji, należy kliknąć Zapisz.
Podczas rozmieszczenia linku, System losowo wybiera tekst linków. Limit znaków dla tekstu okołolinkowego wraz z tekstem zakotwiczonym to 200 znaków włącznie ze spacjami.
Domyślnie reklama składa się z linku z tekstem zakotwiczenia, który jest domyślnie pozycjonowaną frazą kluczową, tekstu reklamowego oraz URL serwisu. Te elementy można dowolnie modyfikować, ostatecznie pozostawiając tylko link, a także zmieniać tekst zakotwieczenia. Aby zmienić format reklamy, należy odkreślić pola obok linku oraz URL i odpowiednio sformatować tekst reklamy.
Przykład:
Jeśli chcemy aby nasz link wyświetlał się w otoczeniu tekstu, tekst reklamy należy zapisać następująco: tekst przed linkiem#a#tekst zakotwiczenia#/a#tekst po linku. Jeśli wracamy do domyślnej formy reklamy prosimy pamiętać aby usunąć z treści znacznik #a##/a#.
Istnieje także możliwość grupowego dodawania tekstów linków. Aby zaimportować teksty, należy kliknąć ikonkę Import tekstów linków i w nowym okienku wpisać lub wkleić spis tekstów linków. Prosimy pamiętać, aby każdy tekst znajdował się w osobnym wierszu oraz nie przekraczał 90 znaków.
Zobacz instrukcję wideo:
10.3.
11.
11.1.
12.
12.1.
12.2.
13.
13.1.
13.2.
13.3.
14.
14.1.
14.2.
14.3.
14.4.
14.5.
14.6.
14.7.
14.8.
14.9.
15.
15.1.
16.
16.1.
16.2.
16.3.
16.4.
16.5.
16.6.
16.7.
16.8.
16.9.
16.10.
17.
17.1.
18.
18.1.
18.2.
18.3.
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok