Zadaj pytanie on-line SeoPilot - system automatyzujący procesy pozycjonowania
Home > Instrukcje > 

1.
1.1.
1.2.
2.
2.1.
3.
3.1.
4.
4.1.
4.2.
5.
5.1.
6.
6.1.
7.
7.1.
8.
8.1.
9.
9.1.
10.
10.1.
10.2.
10.3.
11.
11.1.
12.
12.1.
12.2.
13.
13.1.
13.2.
13.3.
14.
14.1.
14.2.
14.3.
14.4.
14.5.
14.6.
14.7.
14.8.
14.9.
15.
15.1.
16.
16.1.
16.2.
16.3.
16.4.
16.5.
16.6.
16.7.
16.8.
16.9.
16.10.
17.
17.1.
18.
18.1.
18.2.
18.3.
19.
19.1.
20.
20.1.
21.
21.1.
21.2.
22.
22.1.
23.
23.1.
23.2.
23.3.
24.
24.1.
24.2.
25.
25.1.
25.2.
25.3.
25.4.
25.5.
25.6.
25.7.
25.8.
25.9.
25.10.
25.11.
25.12.
25.13.
25.14.
25.15.
25.16.
25.17.
25.18.
25.19.
Typy dopasowania słów kluczowych pomagają kontrolować, które wyszukiwania powodują wyświetlenie reklamy. Możesz na przykład wyświetlać reklamę szerokiemu gronu odbiorców (Typ dopasowania do wyrażenia) , lub skupić się na wybranych grupach klientów (Ścisły typ dopasowania) lub w ogóle zrezygnować (Usuń typ dopasowania (ścisłe lub do wyrażenia)). ŚCISŁY TYP DOPASOWANIA oznaczony w systemie jako [......] Jest to dopasowanie słowa kluczowego umożliwiające wyświetlenie reklamy tylko wtedy, gdy wyszukiwanie zawiera dokładne brzmienie słowa kluczowego lub zbliżoną odmianę, ewentualnie również inne wyrazy przed nim i po nim. Przykład: twoje słowo kluczowe to "zaadoptować kotka". Reklamy będą wyświetlane tylko wtedy, gdy użytkownik zada w wyszukiwarce zapytanie: "zaadoptować kotka". -67- TYP DOPASOWANIA DO WYRAŻENIA oznaczony w systemie jako "......" Funkcja ta pozwala na wyświetlanie reklamy w kontekście wyrażenia, które jest identyczne ze słowem kluczowym, jest do niego podobne lub jest jego odmianą pojedynczą lub mnogą, formą z błędami, synonimem czy pokrewnym wyszukaniem. Przykład: słowo kluczowe to "kupić pralkę". Reklamy będą wyświetlane tylko wtedy, gdy użytkownik wpisze: "kupić pralkę", "jak kupić pralkę", "kupić pralkę jak" itd. -68- Opcja ta jest dostępna dla Wybranych słów kluczowych lub Wszystkich słów kluczowych. USUŃ TYP DOPASOWANIA (ŚCISŁE LUB DO WYRAŻENIA) W tej funkcji dopasowanie słowa kluczowego umożliwia wyświetlenie reklamy tylko w momencie, gdy wyszukiwanie zawiera dokładne wyrażenie słowa kluczowego, ewentualnie zbliżoną odmianę. Słowo kluczowe [reklama w internecie] w dopasowaniu ścisłym pozwala wyświetlać reklamy tylko wtedy, gdy użytkownik szuka hasła „reklama w internecie” lub jego zbliżonej odmiany (bez jakichkolwiek dodatkowych słów). -69- Opcja ta jest dostępna dla Wybranych słów kluczowych lub Wszystkich słów kluczowych.
25.20.
26.
26.1.
27.
27.1.
28.
28.1.
29.
29.1.
29.2.
30.
30.1.
30.2.
30.3.
30.4.
30.5.
30.6.
30.7.
31.
31.1.
32.
32.1.
33.
33.1.
33.2.
34.
34.1.
34.2.
35.
35.1.
35.2.
35.3.
36.
36.1.
36.2.
36.3.
36.4.
36.5.
36.6.
36.7.
37.
37.1.
37.2.
38.
38.1.
39.
39.1.
39.2.
39.3.