System w pierwszej kolejności sprawdza, czy wyżej wymienione znaczniki zostały użyte na pozycjonowanej stronie, a następnie - czy została w nich zawarta fraza kluczowa. Skrót N/A oznacza, że na danej stronie nie został użyty dany znacznik, zaś cyfra 0 mówi o tym, że dany znacznik występuje na pozycjonowanej stronie, lecz nie występuje w nim pozycjonowana fraza kluczowa.
H1 - jest to podstawowy nagłówek; w większości przypadków może on być użyty jedynie raz na stronie.
H2 - H6 - nagłówki wewnętrzne, można używać ich wiele razy, jednakże należy pamiętać, aby zachować logikę i konsekwentność w ich wykorzystaniu.
strong - oznacza tekst pogrubiony.
em - tekst oznaczony kursywą.
Rozmieszczenie pozycjonowanych fraz kluczowych w nagłówkach oraz w tekście wydzielonym jest rekomendowane, gdyż tekst ten jest przez Google uznawany za ważniejszy (dotyczy to zwłaszcza nagłowków).
3.5.
3.6.
3.7.
3.8.
3.9.
3.10.
4.
4.1.
5.
5.1.
5.2.
6.
6.1.
6.2.
6.3.
6.4.
6.5.
6.6.
6.7.
7.
7.1.
7.2.
8.
8.1.
8.2.
9.
9.1.
9.2.
9.3.
10.
10.1.
10.2.
10.3.
10.4.
10.5.
10.6.
10.7.
11.
11.1.
11.2.
12.
12.1.
13.
13.1.
13.2.
13.3.
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok