Nowości

Kilka porad na temat efektywnego rozmieszczania linków
02 grudnia 2014
Szanowni Użytkownicy!

Jak mówi przysłowie, “przezorny - zawsze ubezpieczony”. W związku z tym przypominamy Wam, w jaki sposób rozmieszczać linki tak, aby w jak największym stopniu zabezpieczyć się przed represjami ze strony wyszukiwarki. SeoPilot posiada wiele opcji, umożliwiających różnicowanie tekstów zakotwiczonych (ankorów) oraz tekstów okolinkowych.

Jak tworzyć teksty linków reklamowych?

Przede wszystkim zalecamy zawsze sprawdzać treść tekstów zakotwiczonych oraz tekstów okołolinkowych przed uruchomieniem frazy kluczowej. Aby przejrzeć i edytować Tekst linków i Tekst zakotwiczony, należy kliknąć na cyfrę w kolumnie Tekst linków. Możesz zostawić jeden wariant Tekstu linku i Tekstu zakotwiczonego bądź wybrać kilka. Aby usunąć Tekst linku bądź Tekst zakotwiczony, który Ci nie odpowiada, kliknij na ikonkę Usuń, aby edytować - na ikonkę Edytuj. Aby zachować zmiany wprowadzone podczas edycji, należy kliknąć Zapisz.
Tekst linku można edytować lub usuwać w dowolnym momencie - przed uruchomieniem frazy kluczowej lub gdy fraza jest już aktywna. Podczas rozmieszczenia linku, System losowo wybiera tekst linków. W trybie ręcznym masz możliwość samodzielnie wybrać tekst linku. Limit dla tekstu linków to 90 znaków włącznie ze spacjami.


Standardowa reklama składa się z linku z tekstem zakotwiczonym, który jest domyślnie pozycjonowaną frazą kluczową, tekstu reklamowego (tekst okołolinkowy) oraz adresem URL serwisu. Te elementy możecie dowolnie modyfikować (zmieniać tekst zakotwiczenia oraz tekst okołolinkowy), zmieniać kolejność wyświetlania elemetów reklamy lub usuwać niektóre elementy reklamy ostatecznie pozostawiając tylko link.

Przykład: Jeśli chcesz, aby nasz link wyświetlał się w otoczeniu tekstu, należy odznaczyć pola obok tekstu zakotwiczenia oraz URL serwisu, a następnie w polu tekstu okołolinkowego, tekst zapisać w następującej formie:

tekst przed linkiem #a#tekst zakotwiczenia#/a# tekst po linku

Jeśli chcesz rozmieścić sam link, bez jakiegokolwiek tekstu okołolinkowego, tekst należy zapisać w następującej formie:

#a#tekst zakotwiczenia#/a#

Jeśli chcesz powrócić do domyślnej formy reklamy (poprzez zaznaczenie checkboxu obok tekstu zakotwiczenia oraz URL serwisu) prosimy pamiętać, aby usunąć z treści znacznik #a##/a#.

Powyższe możliwości modyfikacji treści oraz sposobu wyświetlania reklam są dostępne we wszystkich trybach pozycjonowania! pokaż wszystkie