Nowości

Nowe udogodnienia w panelu Reklamy AdWords
21 września 2017

Nasz moduł reklamy kontekstowej działa już od ponad tygodnia i cieszy się zainteresowaniem. Dziękujemy! Ciągle trwają prace nad jego udoskonaleniem. Wprowadziliśmy właśnie małe udogodnienia w panelu Reklamy AdWords. Od tej pory w kroku 4 możesz:

  • umieszczać dodatkowe linki do serwisu w ogłoszeniu. Bardzo zachęcamy do zapoznania się z daną możliwością! Linki do podstron pozwalają kierować użytkowników na konkretne strony Twojego serwisu, np. na strony z godzinami otwarcia sklepu albo wybranym produktem. Po kliknięciu linku użytkownik od razu przejdzie w odpowiednie miejsce
  • system sam dobiera dla was podstrony serwisu, które najlepiej odpowiadają wybranej frazie kluczowej i ogłoszeniu. Link do tej strony jest umieszczony w ogłoszeniu, po kliknięciu użytkownik zostaje na nią przekierowany. Dzięki temu część żmudnej pracy zrobi za Ciebie nasz system i masz pewność, że użytkownik trafia na stronę, która jest relewantna do jego zapytania. A przecież każde kliknięcie jest na wagę złota.
  • tworzyć szablony ogłoszeń, dzięki czemu łatwiej Ci będzie tworzyć ogłoszenia dla każdej frazy kluczowej! Posługując się szablonami zaoszczędzisz sporo czasu!

Zachęcamy też do zapoznania się ze wskazówkami: Jak powinno wyglądać skuteczne ogłoszenie :)

Przypominamy również o naszej promocji! Przy doładowaniu na kwotę 499 zł nasz specjalista skonfiguruje dla Ciebie całą kampanię bezpłatnie!

pokaż wszystkie