Nowości

Co nowego w AdWords?
20 listopada 2017

Intensywnie pracujemy nad rozwojem naszego modułu automatyzacji reklamy AdWords. Tym razem wprowadziliśmy dwie nowości.

1) Dawno oczekiwana możliwość integracji z Google Analytics!
Dzięki temu Twoja kampania będzie jeszcze bardziej efektywna, gdyż możesz teraz śledzić konwersję i inwestować w najbardziej efektywne ogłoszenia

Podłączyć Analytics możesz w korku drugim - Ustawienia kampanii.

2) Możliwość wyboru urządzeń, na których można emitować reklamę

W kroku drugim możesz teraz wybrać na jakich urządzeniach ma być wyświetlana reklama. Dzięki temu możesz np. wyłączyć wyświetlanie reklam na urządzeniach mobilnych, jeżeli nie posiadasz responsywnej strony. Masz do wyboru następujące urządzenia: Komputery (desktop), Telefony komórkowe, Tablety. Zachęcamy do zapoznania się z daną funkcją i skorzystania z niej w ustawieniach kampanii.

pokaż wszystkie