Zadaj pytanie on-line Zmiany w module AdWords

Nowości

Ważne informacje dotyczące modułu AdWords
18 grudnia 2017

Nasz moduł AdWords cieszy się coraz większym zainteresowaniem. A czy Ty już sprawdziłeś jego możliwości? Ciągle udoskonalamy go dla waszych potrzeb :) Niedawno wprowadzone zostały nowe możliwości w kroku 2 - Targeting. Dodane zostały kolejne kraje. Już na dniach dostępna będzie też wyszukiwarka regionów, dzięki której dokładniej i szybciej będziecie wybierać do kogo ma być adresowana wasza reklama.

Ulepszyliśmy też dashboard. Stał się ona teraz bardziej czytelny. Pracujemy już nad kolejnymi ulepszeniami, aby nasz system był jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom.

UWAGA

Jednocześnie przypominamy, że z dniem 1 stycznia 2018 roku kończy się okres promocyjny (0% prowizji), który już niejednokrotnie przedłużyliśmy na prośby użytkowników. Od 1 stycznia 2018 r. wprowadzona zostanie prowizja za korzystanie z modułu AdWords. Będzie ona wynosić 5% od wydanego budżetu w systemie (tylko reklama AdWords!) dla osób, które w okresie promocyjnym miały aktywną kampanię AdWords i 10% dla pozostałych użytkowników systemu. Wartość bonusa może się również zmienić w zależności od wydawanych budżetów, w tej sprawie napisz do nas i poproś o ofertę specjalną.

Uruchom kampanię dzisiaj, dzięki czemu prowizja będzie wynosić tylko 5%!

Uruchom kampanię

Podkreślamy jednak, że wprowadzona prowizja nie oznacza, że korzystanie z naszego systemu stanie się dla użytkowników nieopłacalne. Jak pokazuje nasze doświadczenie, korzystanie z zautomatyzowanych systemów reklamy kontekstowej pomaga zaoszczędzić naszym użytkownikom nawet 30% w porównaniu do kampanii równolegle prowadzonej w panelu AdWords lub przez agencje. Korzyści finansowe wynikające z użytkowania przewyższają więc cenę takiej usługi.

Przypominamy, że system SeoPilot nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. Płacisz tylko z realne kliknięcia według ustalonej stawki

W razie wątpliwości czekamy na kontakt. Nasz dział supportu chętnie odpowie na pytania.

pokaż wszystkie