Nowości

Dobór fraz kluczowych w Adwords
19 kwietnia 2018

Podstawowym problemem podczas uruchamiania kampanii w sieci wyszukiwania jest dobór odpowiednich fraz. Nasz system generuje je automatycznie, są trzy sposoby ich generacji i dodawania w systemie. Czasami jednak fraz jest na tyle dużo, że ciężko oszacować (zwłaszcza przy małym budżecie) na czym się skupić i czego nie przeoczyć. Nasze nowe możliwości sprawią, że nie umknie Ci już więcej żadna ważna dla Twojej kampanii fraza. Dzięki temu wyprzedzisz swoich konkurentów.

Jak tego dokonać?

1) Powiązane słowa kluczowe

W korku 3 Słowa Kluczowe, po wybraniu określonego słowa kluczowego pojawi się ikonka widoczna poniżej na zdjęciu. Kliknij na nią aby sprawdzić propozycję 5 powiązanych z nią fraz kluczowych!

Powiązane słowa kluczowe to propozycje dodatkowych fraz do uruchomienia. W tabeli podajemy Ci od razu wszystkie niezbędne dane: prognozę kliknięć, konkurencyjność, średnią miesięczną ilość wyświetleń.

seopilot.pl

2) Zalecenia dotyczące grup słów kluczowych - aktywna kampania

Ta funkcja jest dostępna tylko w przypadku rozpoczętych już kampanii. W panelu Adwords dla każdej kampanii w kroku 3 zalecamy dodanie określonych słów kluczowych z tego samego zestawu fraz.

seopilot.pl

Na przykład użytkownik rozpoczął kampanię dotyczącą słowa kluczowego reklama google

Dane narzędzie zaleci 5 słów kluczowych, które zawierają początkowe słowo kluczowe: reklama google

pokaż wszystkie