Home > SeoKurier > #77

Co zrobić jeśli słowo kluczowe wypadło z TOP 10 wyszukiwarki Google ?

SeoKurier #77 | 18.10.2021

Co zrobić jeśli słowo kluczowe wypadło z TOP 10 wyszukiwarki Google? Każdy przedsiębiorca wie, że w dzisiejszych czasach nie można uciec przed Internetem. Większość użytkowników szukając danej usługi czy produktu najpierw sięgnie właśnie do wyszukiwarek i tam rozpocznie pierwsze analizy, research, ostatecznie również sfinalizuje daną transakcję. Warto tu zaznaczyć, że ostatnimi czasy moc Internetu wzrosła jeszcze bardziej, na co z pewnością niemały wpływ miała pandemia i wynikające z jej powodu rystrykcje i izolacja. To właśnie dlatego każdy rozsądny przedsiębiorca wie, jak ważnym jest uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Tworzone są całe strategie działań SEO, odpowiedni content, linkowanie, układ witryny i wiele innych. Czemu? Bo dobrze przeprowadzony proces optymalizacji połączony z ciężką pracą często przynosi zamierzony efekt, czyli uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Co jednak w sytuacji, gdy nagle ta wysoka pozycja na daną frazę kluczową zostanie utracona? W dzisiejszym SeoKurierze postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, by móc poradzić sobie z taką sytuacją!

Każdy przedsiębiorca wie, że w dzisiejszych czasach nie można uciec przed Internetem. Większość użytkowników szukając danej usługi czy produktu najpierw sięgnie właśnie do wyszukiwarek i tam rozpocznie pierwsze analizy, research, ostatecznie również sfinalizuje daną transakcję. Warto tu zaznaczyć, że ostatnimi czasy moc Internetu wzrosła jeszcze bardziej, na co z pewnością niemały wpływ miała pandemia i wynikające z jej powodu rystrykcje i izolacja.

To właśnie dlatego każdy rozsądny przedsiębiorca wie, jak ważnym jest uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Tworzone są całe strategie działań SEO, odpowiedni content, linkowanie, układ witryny i wiele innych. Czemu? Bo dobrze przeprowadzony proces optymalizacji połączony z ciężką pracą często przynosi zamierzony efekt, czyli uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.

Co jednak w sytuacji, gdy nagle ta wysoka pozycja na daną frazę kluczową zostanie utracona? W dzisiejszym SeoKurierze postaramy się odpowiedzieć na to pytanie, by móc poradzić sobie z taką sytuacją!

Dodanie frazy kluczowej do Google Ads na ratunek

Jedną z nowych funkcjonalności, jakie znaleźć może każdy użytkownik panelu SeoPilot w module SEO jest “Dodawanie Fraz do Google Ads”. W jakich sytuacjach warto skorzystać z tej opcji?

Pozycjonując witrynę na dane frazy kluczowe zawsze może się zdarzyć, że z jakiś powodów utracony zostanie uzyskany, wysoki wynik w wyszukiwarce. Przyczyny takiej sytuacji mogą być różne: chwilowe przeciążenia naszej witryny, jej przebudowa czy wzmożona aktywność konkurencji. Niemniej jednak wiadomym jest, że użytkownicy zwykle decydują się na produkt lub usługę, którą znaleźć mogą wśród pierwszych dziesięciu wyników wyszukiwania, czyli właśnie w TOP 10. Utracenie dobrej pozycji na daną frazę może oznaczać spore straty. Istnieje jednak sposób, by poradzić sobie z taką sytuacją, bo z pomocą przychodzi panel SeoPilot z funkcją “przenoszenia fraz kluczowych” z modułu SEO do modułu Google Ads w platformie Seopilot. Jakie korzyści płyną z zastosowania tej opcji? Otóż nasza witryna nadal ma wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Oczywiście jest to efekt pracy nad linkami sponsorowanymi, a nie z ruchu organicznego, niemniej jednak funkcja ta daje przedsiębiorcy czas na rozwiązanie problemów w organiku i przywrócenie wysokich pozycji na dane frazy. Warto tu dodać, że gdy tylko cel zostanie osiągnięty w panelu SeoPilot natychmiast można przejść do modułu Google Ads i wyłączyć promocje danej frazy.

Koniecznie trzeba tu zaznaczyć, że cała procedura jest możliwa nawet dla tych użytkowników, którzy nie posiadają osobnego konta Google Ads. Dlaczego? Bo panel SeoPilot to kompleksowa usługa łącząca w sobie wszystkie wymagane w e-commerce funkcjonalności. Z łatwością zatem system przeprowadzi danego użytkownika z modułu SEO do Google Ads od początku do końca pomagając i nawigując w tworzeniu kampanii linków sponsorowanych.

Dodatkowe korzyści i bezpłatne narzędzia reklamowe w platformie SeoPilot.pl

Co jeszcze oferuje panel SeoPilot? Wszystko co niezbędna, a nawet jeszcze więcej. Znaleźć tu bowiem można między innymi:

  • Bezpłatne narzędzie do monitoringu pozycji, które w wybranym przez użytkownika momencie dokona analizy pozycji danej frazy kluczowej w Google i jej zmian. Całość zaprezentowana zostanie w czytelnym i łatwym do interpretacji wykresie.
  • Narzędzie do doboru fraz kluczowych, na które warto się pozycjonować wraz ze średnią miesięczną liczbą wyszukiwań oraz zaznaczonym stopniem konkurencyjności danej frazy.
  • Narzędzie służące analizie strony konkurenta - np. na jakie frazy optymalizuję się konkurencja i ile razy zostały użyte.
  • Automatyczny dobór fraz kluczowych przy kampaniach Google Ads oraz automatyczny dobór treści ogłoszeń.
  • Narzędzie służące do przeprowadzenia samodzielnego audytu SEO.
  • Narzędzie do automatycznego sprawdzania linków dla wybranych stron docelowych w kampaniach Google Ads wraz z opcją poprawy błędnych linków i wstawieniem tych właściwych.
  • Linki na wynajem. Cena jednego linku zaczyna się już od 45 groszy. Umiejscowione są one zawsze w nagłówku lub sidebarze, dzięki temu zawsze dobrze widoczne generują bezpośrednie przejścia. Warto tu zaznaczyć, że w trybie automatycznym w module SEO ilość linków pozycjonujących została zwiększona aż o 50% !
  • SeoPilot to dobra propozycja dla każdego przedsiębiorcy, nawet w sytuacji, gdy nie posiada on własnej strony internetowej. Dlaczego? Bo dodatkowa funkcjonalność reklamy w Internecie zwanej “tylko połączenie” promuje daną usługę czy firmę na wybrane frazy kluczowe w taki sposób, że zamiast do danej witryny prowadzi użytkownika do wykonania połączenia telefonicznego. Propozycja ta to absolutne “must be” dla wszystkich branży, których usługi uznawane są za “natychmiastowe do wykonania”, zatem assistance, taksówki, usługi fryzjerskie czy restauracje z opcją dowozu jedzenie itp.
  • Usługi Content Marketingu i Copywritingu
  • Udostępniamy wideo instrukcje na stronie  https://www.seopilot.pl/instructions/video.html  które pomogą w ustawieniach projektów w systemie Seopilot, a także skuteczne i praktyczne porady i strategie na temat pozycjonowania i optymalizacji od SEO specjalistów wideo szkolenia czyli Webinary które są dostępne na stronie  https://www.seopilot.pl/weblive.html 
  • I wiele innych usług...

Jedna faktura za wszystkie usługi

Na koniec warto zaznaczyć, że wśród licznych darmowych narzędzie SeoPilot oferuje również usługi dodatkowo płatne. W takich sytuacjach to użytkownik ustala budżet i ma nad nim pełną kontrolę. Oraz, co bardzo istotne otrzymuje on jedną fakturę za wszystkie usługi.

Chcesz się przekonać? Zarejestruj się na stronie https://www.seopilot.pl/  i  sprawdź darmowe narzędzie SeoPilot oraz wszystkie oferowane funkcjonalności. Warto!

Uwaga ! Promocja !

Otrzymaj mega bonus do 500 zł ! Doładuj konto w Seopilot.pl i uruchom pozycjonowanie!

Promocja trwa od 13.10 - 20.10.2021r!

Wartość bonusa uzależniona jest od sumy doładowania

od 150 do 299,99 zł - wartość bonusa wynosi 5%

od 300 do 999,99 zł - wartość bonusa wynosi 10%

od 1000 zł - wartość bonusa wynosi 15% *

Doładuj konto

*Maksymalna wartość bonusa wynosi 500 pln

** Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na stronie  https://www.seopilot.pl/news_id258.html

  • Udostępnij:
Tweetnij

Zapisz się do newslettera

E-mail
Zapisz

Zobacz także

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki. Ok