We wszystkich trybach pracy, w dowolnej chwili możesz złożyć reklamację na link strony linkującej, do którego masz zastrzeżenia. W tym celu należy przejść do listy rozmieszczonych linków i, jeżeli w spisie linków zakupionych dla wybranej frazy znajdziesz, te które Ci nie odpowiadają, kliknij na emotikon umieszczony obok linku, a następnie w okienku, które się pojawi, wybierz powód reklamacji. Możesz także wybrać Inny powód, w takim przypadku krótko opisz swoje uwagi odnośnie wybranego linku. Jednocześnie za złożeniem reklamacji, możesz usunąć link, ta możliwość jest dostępna w trybie Półautomatycznym oraz Ręcznym. Aby zakończyć proces składania reklamacji, kliknij Składam reklamację. Możesz także zgłosić nam niepoprawnie działające linki bezpośrednio przed zakupem linków, z listy wyszukanych linków. W tym celu należy kliknąć na emotikonkę umieszczoną z prawej strony linku. Pojawi się okienko, w którym możesz wybrać powód reklamacji lub określić własny klikając na Inny powód.