Jeśli po upływie 30 dni od momentu rozpoczęcia pozycjonowania którakolwiek z fraz nie osiągnęła TOP10, System zaproponuje dla niej nowy, stały budżet, wynoszący:
42 zł/mies. dla frazy niskokonkurencyjnej,
54 zł/mies. dla frazy średniokonkurencyjnej,
66 zł/mies. dla frazy wysokokonkurencyjnej.
Budźet ten będzie obowiązywał do czasu wejścia frazy do TOP10 wyszukiwarki Google.
System będzie kontynuował zakup linków na sumę przewyższającą kwotę nominalnego budżetu, aby zapewnić ciągły wzrost w wynikach wyszukiwania. Po wejściu do TOP10 dla frazy zostanie zaproponowany Budżet Systemu równy sumie wartości rozmieszczonych linków. Prosimy jednak pamiętać, że nowy budżet nie przekroczy maksymalnego budżetu, wynoszącego w zależności od konkurencyjności słowa 99, 120 lub 144 zł/mies.