Serwis Wydawcy zostaje przeniesiony w status błąd rozmieszczenia linków w sytuacji, gdy System nie mógł potwierdzić obecności ponad 10% rozmieszczonych linków. Do najczęstszych przyczyn wystąpienia tego problemu należą:
- niedostępność serwisu - należy przywrócić prawidłowe działanie strony,
- błędna instalacja kodu lub brak kodu na stronach serwisu. Należy sprawdzić, czy kod został poprawnie zainstalowany, oraz czy została użyta najnowsza wersja kodu,
- strony serwisu lub linki zostały zablokowane dla indeksacji przez roboty wyszukiwarek. Wszystkie strony należy udostępnić dla indeksacji,
- serwis używa funkcji cachowania i czas odnowienia jest zbyt długi. Zalecamy ustawić czas ważności cache w taki sposób, aby odnawianie cache’u dokonywało się przynajmniej raz na 3 godziny,
- blokada IP naszego robota, który z tego powodu nie otrzymuje odpowiedzi na wysyłane żądania. W takiej sytuacji należy dodać nasze IP: 188.127.242.122 i 188.127.246.50 do białej listy adresów dozwolonych. Serwis automatycznie powróci w status OK, gdy tylko przyczyna błędu zostanie usunięta. Jeżeli żadne z wymienionych wyżej działań nie przyniosło skutku lub potrzebna jest pomoc, prosimy o kontakt z Działem Pomocy.