Pozycjonując w trybie automatycznym początkowy miesięczny budżet wynosi, w zależności od konkurencyjności frazy kluczowej, 14, 24 lub 36 złotych. Suma ta jest pobierana z góry i nie zmienia się w zależności od uzyskiwanych pozycji.
Po 30 - dniowym okresie promocyjnym, system proponuje budżet miesięczny, będący równowartością sumy rozmieszczonych linków, lecz nie wyższy niż 99, 120 lub 144 zł, jeśli fraza znajdzie się się w TOP10.
Jeśli fraza nie wejdzie do TOP10, zostanie dla niej ustalony budżet w wysokości 42, 54 lub 66 zł/mies. (również w zależności od konkurencyjności frazy). Budżet ten będzie pozostawał niezmienny do momentu, gdy fraza wejdzie do TOP10 Google. System dalej będzie kontynuował zakup linków na sumę znacznie przewyższającą kwotę ustalonego budżetu, aby zapewnić ciągły wzrost w wynikach wyszukiwania.